torsdag 24 juli 2008

vackra bilder på mina vackra djur....

Min lilla tjock häst!




Min tokiga camping vovve!



Så här såg det ut nyss!





Efterlysning!

Denna växten har jag nu fått för tredje gången, de andra två växterna har en utav katterna käkat upp!!!

Vi kallar det ödesträd men vad heter det igentligen?

Det blir vita blommor i klock liknande former med knall rött i mitten. Stora blanka blad. Växer snabbt.
Någon som vet om Ödesträd är rätt namn?





Nu var det finito för denna gången...

Sov gott!

Posted by Picasa

6 kommentarer:

Anonym sa...

ödesträd stämmer bra, Cleodendron Thomsoniae på latin.
/Bissa

A home far away sa...

Åh så fina bilder på djuren, jag älskar hästar men får här i Singapore hålla till godo med: 2 hundar (golden retriever) 1 katt, 2 nymfparaktier och fiskar, hihi!

//Gunilla

Snusilus o Sannibus sa...

Vilka härliga bilder :) Solnedgång och soluppgång är alltid mysigt att se på! Ha en fin måndag!

Kram, Susanne

Josefin sa...

Vad mycket du har skrivit sen sist... Fina bilder på alla dina grejer som vanligt. Är ensam hemma utan barn denna vecka. Kom in till stan om du har tid och lust...Kram

Fotograferande Maria sa...

Hej! Tack så mycket för idag!! Trevligt :) Kika in i min blogg senare så ska det komma bilder så småningom. Kram Maria

kullervilla sa...

Hej Emma, jag hoppas allt är bra. Brukar titta in och saknar dina inlägg…
Kramiz//kullervilla