fredag 27 mars 2009

Lite scrappat i allfall....

Ja igår kväll när min förvärkar satte igång riktigt ordentligt då gick jag å satte mig vid scrap bordet! ha ha!
Skönt å tänka på annat än smärtan och så blev Lo´n färdig....

Har använt grön cardstock och papper ur kaiserkrafts What a Hoo, tror jag den heter...
Lite band och några blommor i brunt och orange... Löven kommer från små påsar med doft ljus från Thailand!





Kom på nu att jag glömt å "glossa" blommorna, men ja ja då får det väl bli utan då!



Stutsmattan på Monkey town!!!



Har gjort tre tavlor med inspiration från Badanka, en tjej som gör så mycket fint, både fotar på ett spännande sätt, skapar härliga grejjer och skriver kul texter....

Mina tavlor är lite mesigare i färgen, är ju ännu en liten fegis!
De ska hänga vid spjälsängen och dottern beställde ju likadana, så nu produseras det likadan, för jag fick ju inte göra med andra djur, näe hon skulle åxå ha elefanten, fast hennes blir i rosa skala....

Måste ta mig till Ikea å köpa ramar, hade bara en hemma.....
En jätte kul grej å göra av sina spillbitar för det får man ju en del;-)




Nu i helgen kommer mina bröder med respektive, å vi ska inte renovera, bara umgås....
Hur gör man då?

Ha en bra helg!

Posted by Picasa

4 kommentarer:

Teres sa...

Wow så fina och inspirerande tavlor du gjort. Alltid bra med saker där man kan få användning för sitt spillpapper:)

Fanns mycket annat fint att titta på här inne. (hittade hit denna gång via Hildas rum)

Ensamma mamman sa...

WOW! Vilka underbara tavlor du har gjort. AJg såg badankans tavlor som hon hade gjort och du är precis i samma klass. Nu vart jag oxå sugen på att göra de... Kram

Teamjes sa...

Vilka härliga tavlor , mycket inspirerande. Ritar du ut motiven på fri hand ? Hoppas du får en fortsatt trelig helg

fialoppan sa...

Superfina tavlor! Kram!