måndag 25 maj 2009

Härlig helg!

Lilla F och stora F åkte ner till Farfar och Farmor Lena onsdag till lördag och mina föräldrar kom upp på fredagen för att "hålla mig sällskap".
Fast visst kunde inte pappa låta allt små pill vara så nu är alla lister och annat småfix på plats, skönt inför värderingen på onsdag.

Å tror du inte att farsgubben har lyckats å trolla fram en soffklädsel!?!!?
Jojjo minsann, en helt vit å fin klädsel!
Trär på den på tisdag kväll så ser det tjusigt ut sen....

Tack kära faren!

Å här har vi en liten dagdrömmare....



I lördags tog jag ut mina päron på tur, de behöver ju inte bygga jämt tycker jag så vi åkte på en lite runda till Tranås, där finns mycket fint!
Bland annat var vi på Ljungs Handelsträdgård, så mycket fint på en gång!!!
Njöt i fulla drag och ändå missade jag två eller tre växthus!!! hade lite brått, vi är ju inte morgonpiggast i sverige jag och lilleman!
Titta och njut!





Härlig produktiv helg, som vanligt med andra ord!

Hoppas att din helg var lika bra!

Kram !

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Angelika sa...

Å va fint det såg ut där!!
Sån söt liten kille sen då :-)
Jo nu har ditt pappersblock kommit så det är bara att hämta i butiken!
Ha det gott!
Kram kram

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Hur har ni det? Så söt han är din lille kille! :) Och vilken mysig butik!

Så bra att han kunde trolla fram en soffklädsel! Perfekt ju!

Vet du, åkte förbi Gränna häromdagen och handlade på mig lite polkagrisspån, är ju bara så gott! Tänkte på dig då :P

Ha en fin kväll!

Kram Susanne

Snusilus o Sannibus sa...

Hej igen :)

Glömde tacka för gratulationerna mitt i alla dina fina bilder!

Stort TACK! :)

Kram Susanne