onsdag 17 juni 2009

Klabbig trädgård!!

Ja visst ja, jag lovade ju att jag skulle visa varför trädgården var "klabbig" som Felicia säger.
Vi har fått en "lillstuga" eller en Bygg barack...
Den ska stylas om och inredas utav mina päron, så har vi ett litet krypin till de som stannar över, vi har ju ofta långväga gäster och detta blir lite mer bekvämt för dem då....
Kolla hjulspåren!!! under lasbilden finns min fd rabarber, no longer exist!!!
Kruxet var den att lasbilen körde fast och att få loss den tog 3.5 timme!!!
Tack å lov har vi snälla grannar med stora fordon som kan hjälpa till!
En stor traktor och en hjullastare drog upp och ut lastbilen till vägen igen!
Jisses sicket spektakel!
Tack Fredrik för hjälpen!

Under traktorn befinner sig Oskars nyplnaterade plommonträd!
Som tur är så finns den nya i pappas trädgård!

Å vad är väl sötare än mina små??

Och nej vi ska inte sälja vi har värderat det för att låna lite pengar så att vi kan göra vårat badrum lite mera "vi"!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Fru Laurin sa...

Som ni håller på där uppe på berget !! Men som brukligt blir det säkert bra när det är färdigt.
Ha en riktigt go' midsommarhelg!