torsdag 24 september 2009

Ångest!!!

Nu faller mörkret fort och dagarna blir snabbt kortare...
MEn det är inte utav den anledningen jag har ångest...
Vi renoverar ju badrum!!!
Två viljor!!!
Å jag blir ju så förbannat butter när jag inte får som jag vill,
Jag har en bild i huvudet av hur jag vill ha det när det är klart...
Min sambo ser inte "den röda tråden" på samma sätt...
Så besöket i diverse "badbutiker" idag gjorde ju inte disskusionen lättare direkt!
Å helt plötsligt ville han ha bubbel bad, trots att han inte ville ha det för en vecka sedan!
Så nu får vi väl mäta å kolla, plats får det ju, men jag tycker det är onödigt att lägga 30,000.- på nåt som knappt används!
Han gillar ju inte ens att bada!!
Ja ja Snickar Patrik kommer ju om ca 4 veckor å vi har inte ens enats om kakel än....
*suck!


Bild Lånad från Badex
God natt på er!

3 kommentarer:

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Hur har ni det? :)

Så söt han är lillkillen!! :) Och fina små ulliga får! Hehe kan tänka mig att det är lite viljor när man ska göra om badrummet, men tänk som så att det kommer bli så fint när ni blir klara! Så söt Sture är!! :)

Kram på er o ha en fin söndag!

Susanne

fröken Elin sa...

Jag känner igen mig. Jag vet alltid hur jag vill ha det, och jag ska ha det så! Min Bonde hade egna idéer vid vår första renovering och jag kämpade livet för att få det som JAG ville. När det sedan blev så, och det blev mycket bra, hade jag vunnit. När vi drog igång renovering, etapp 2, protesterade han inte.
Mitt andra trix är att bearbeta honom så att han tror att han har kommit på det själv... ;-)

www.mariante.se sa...

*ler*
Du gissa om jag tänkte på dej i fredags em när jag susade förbi....å om jag bara vetat VAR du fanns så kan du tro att jag kommit inom på en fika!
Så jag misstänker att vi måste byta telenummer, adress eller nåt så jag kan åka till istället för förbi dej next time!
Kram