torsdag 9 september 2010

Mycket skapat men få bevis=)

Jo visst händer det saker vid pyssel bordet, men inte allt hamnar framför kameran.
Det har på senaste tiden blivit mycket kort, kanske därför att jag inte har så mycket bilder på lut framkallade, borde skicka in, har ju massor i burken som för övrigt krånglar den med.....
Här hemma händer massor, ja jag tror inte att jag hinner med riktigt, men har inte hittat nån handbroms att dra i heller för det är så mycket som måste göras och som man vill göra.
Ett kort som jag gjort på beställning till en stamkund....
Papper från Hildas Rum och även den söta stämpeln från CC. Design


Pojken är satt på 3d kuddar för lite mer effekt.
Glossy accent på ljus, bakelse och blommor, fast det inte syns.
Motivet är målat med distresser.




Snart helg och jag är ledig!!
Underbart!


Inga kommentarer: