tisdag 8 mars 2011

En liten liten Olivia....

Ja det är ju så roligt att göra kort, har helt fastnat i kortträsket.
Sakar Lo skapandet med och fick till en på träffen i lördags som skall fotas i dagsljus.
(som jag dessutom vann med=)
MEn det har hänt så mycket här hemma, så jag håller på att bli galen!!
Hästarna rymmer å gör sönder mina staket så att det bara blir kaffeved kvar av dem!!! MORR!
Det är ju inte det lättaste att få ner nya stolpar i marken heller=/

Detta kortet Gjorde jag till en kompis som hade ett par bekanta som fått en liten Olivia.
Så en liten söt mus med en blomma tyckte jag var gullig så den fick det bli i rosa och gult.
Älskar Prickiga papper och vänder alla papper i butiken för att jag söker med ljus och lykta efter prickigt,
borde köpa 2 av varje för jag blir alltid lika ledsen när det tar slut!




Söt-mus!!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: