måndag 30 januari 2012

Hoppas på en chans.....

Med detta bidrag inkastat senare än senast hoppas jag på en chans hos stämpelkällans Dt-Call.....
En butik till bredden fylld med härliga stämplar!
Tror att detta hade varit så kul!!!
Önska mig lycka till!!!

Har gjort ett kort som ska skickas till min bror och hans tjej, de har i helgen flyttat in i deras hus!!!

Som vanligt så ska burken bråka när jag vill lägga in en bild men jag hoppas att det går bra med denna ändå....

Nu är det natta dax, kram


Framsidan, fotad utomhus för att få fram de härliga färgerna!!
Glossy på fönstren, fast det syns dåligt....
Å så en klick acryl färg, me like!
På de små molnen har jag värmt på Snow Pen fluff, andvändbart även efter jul!


Insidan som har en Spellbinders som är mistad och en hög med knappar å bling =)
Å även här har lite acryl smugit sig in, kan nog inte skapa utan å kladda lite nånstans!

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Emma dit kort är asläckert och jag hoppas verkligen att det kan räcka till en dt-plats...håller tummarna.
Jag är seg ikolan men när jag piggnat till kanske vi kan ha en pysselkväll. Kram kram Cathrin

Emelie sa...

Superfint kort! Håller tummarna för att du ska bli vald.
Kram Emelie

Fotograferande Maria sa...

Håller tummarna för dig! Så fint kort! När ses vi?

Kram Maria