måndag 1 oktober 2007

Så rörigt överallt!

Ja, inte går det fort inte...
Att renovera med en sambo som har handen och armen i en platskena.
Vardagsrummet är halvklart, gipsen är ju uppe men det måste slipas å spacklas en gång till, taket skall isoleras, golvet slipas å jag blir trött bara jag tänker på det.
Vi har inte haft något vardagsrum sen juli!!!
Svårt å få saker gjort med en liten som vill bli buren å som är väldigt mammig just nu.
Känns som om det inte borde ta så lång tid å bli klar men det är ju inte så lätt som man tror när man bara har en hand... Tycker så synd om honom för han känner sig så frustrerad å onyttig.
I dag har vi i allafall satt upp ett element, elelr jag har satt upp ett element, han höll i vattenpasset. Han gör så gott han kan min kärlek.
Till helgen ska vi åka en sväng till Göteborg å hälsa på min lillebror som fyller 25.
Sen kanske mor å far kommer upp nån helg å hjälpa oss klart.
Känns som allt min energi går åt till å försöka å få det klart men jag vill ju ha lite energi kvar till allt det roliga, det är ju snart som det är "min tur". Fast nu känns det som om jag bara vill dra en säck över huvudet å gråta.
Ja ja, världen går ju inte under precis.....
Kram på er alla.
Ps; Höll ju på att glömma å säga att jag fått ett skrivbord, men ska inte avslöja detaljerna nu.Ds

1 kommentar:

Solsjö - Under en vind sa...

Visst krävs det tålamod när man renoverar...det besitter nte jag utan jag vill ha allt klart direkt!! Håller tummarna för att det snart går på rätt håll och att ni har en skön helg! Kram!