onsdag 5 november 2008

Helt kär....

Satt i kväll och bläddrade i min nya Lantliv, läst om Susannes Kings underbara hem och massa annat gottit juligt. Kom så småningom till annonserna som jag lusläser även dem. Fick syn på en annons från ett lappländskt företag som heter Kero.
De säljer skor, Näbbskor.
Blev helt tok kär i dessa skor och även ett par stövlar för 3000.-!!!
De ser ju så sköna ut och det hade ju varit så sött, min dotter har just "ärvt" mina näbbskor från när jag var liten, storlek 22, ursöta! Vi hade ju machat varandra förträffligt bra! Skorna var inte fullt så dyra som stövlarna utan hade ett överkommligt pris, ska bara övetala gubben min att jag verkligen verkligen behöver ett par såna, ja men faktiskt så behöver jag ett par skor/kängor, mina har börjat å ta in vatten! Men Plånboken kanske inte tycker att det är en bra investering just nu... Släkten kanske kan samla ihop till en tidig julklapp?
De kommer ju hit på kalas i helgen så jag får väl fjäska!!!
Håll med visst är de snygga?




Bilden kommer från Kero
Näpp, nu ska jag städa lite granna, å kanske måla en skvätt om orker och lusten infinner sig!
Kram på er!

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Dom är verkligen läckra - och i svart dessutom!

Kram Maud

Anonym sa...

De är jättemysiga :)

kram!

Anonym sa...

Tack :)
Pappret kommer från Panduro och kostar 9:-/ark.

kram!

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Så mysiga de ser ut! Säkert perfekta nu när det blir kallt! Gulligt om ni har samma också!

Kram och ha en fin vecka!

Susanne

Anonym sa...

gillar köksvågen mycket.
kramar @nette