torsdag 18 december 2008

Helt tokigt roligt!

Ja jag får nog snart starta en scrap blogg med juh!
Detta är otroligt roligt och avkopplande.
Har hittat hem i mitt pysslande tror jag, har alltid pysslat och har mycket olika pyssel grejjer men det här är nog det jag fastnat mest för.
Roligt, koncentration, kreativitet, frihet och jätte pilligt!
Och det kan varieras på miljoner olika sätt!
Lite skillnad mot mitt "inredningspyssel" som jag inte kommer att sluta med.
Detta är ju något som jag ska spara och ge till Felicia när hon blir större.
Ett minne från barnåldern, livet, bus å skojjiheter.
Tyvärr var det jätte svårt att fota i natt ljus, färgerna är mycket klarare i verkligheten.
De orange "kluttarna" är guldfiskar!
Har lagt till text på fotona för att de ska bli ointressanta.



Posted by Picasa
Kram å go natt!

1 kommentar:

Josefin sa...

Vad fint det blev!!!
Du har blivit utmanad... Kolla i min blogg... Skyll inte på mig, det var Marias fel.. ;-)
Jag har också scrappat idag, ska försöka få till en sida till nu...
Kram!