söndag 11 januari 2009

En ny Lo...

Ja när man inte kan sova på kvällarna kan man ju lika gärna smyga in i sitt kryp in och scrappa lite granna eller hur?

Jag gjorde någon form utav snabb scrapping, valde 5 papper och två kort.
Rev några bitar på "frihand" och bestämde sen hur de skulle sitta, spännande eftersom jag endast hade de bitarna "att leka med", chalkade cardstocken och "fotomattorna" som jag sett att någon kallat dem ganska kraftigt. Chalkade även Journalingrutan med Chesnut och nån ill rosa chalk. Har för första gången Doodlat och jag måste säga att jag är ganska nöjd med resultatet! Blomman är ett resultat utav min samling med ljusmanchetter och en stor brads. Fotona är tagna vid två tillfällen, ett i våras och ett i höstas och är ju på min dotter Felicia.




Nu sover dottern middag å jag ska nog dyka ner vid pysslebordet igen....
Tack för att du tittade in!
Posted by Picasa