tisdag 21 april 2009

lugnt på scrapfronten....

Ja dagarna går åt till amning, blöjbyten, amning igen å så vidare..
Men jag försöker njuta av lilleman så mycket jag kan, tiden går ju så fort...
fast jag måst erkänna att jag är dålig på att ta bilder, å jag är en värdelös fotograf har jag konstaterat...
tur att det finns PS å andra liknande program!
Här är en bild som jag tog med självutlösaren 5 dar innan lilleman tittade ut!
Visst finns det vissa likheter med muminmamman?



Lite dekos, halvpärlor, punchinella, häftklammer å blommor som blivit ordentligt chalkade...



De´nna kom faktiskt till igår kväll, den enda dekosen är biljetten i vänstra hörnet, allt annat är kladdat på frihand.... Ja fast inte "skalbaggen" i nedre hörnet och rutorna är stämplade förståss....
Var mest på kladdhumör och behövde "kludda" av mig lite...




Nej nu ska det bytas blöjor!
Visst är det spännande!?



Posted by Picasa

Inga kommentarer: