fredag 28 augusti 2009

Kreativa kvällar....

...det gillar jag!
Strunta i alla måste å bara sätta sig å pyssla.
Då försvinner huvudvärk och hjärnan lugnar sig en stund!
Har inspirerats utav canvas tavlor man sett lite var stans på nätet och i butiker.
Så jag gick å köpte mig två ramar och igår skred jag till verket.
Tanken var först lite tuffare stl men jag mjuknade och gick loss mede blommor och hjärtan!

Botten pappret är ett Pink Paisley papper och den utklippta fågeln och hjärtat kommer från My minds Eye och är serien Bella Bella. Underbara papper och fin kvalitet!
Gjorde bilderna lite mindre så fler får plats....



Här står en kort liten text om vikt osv...



Blommorna är gamla ljusmanchetter, köpta på stans loppisar.



Spetsen kommer från min Farmor...
doodlat lite överallt, tog inte kort på allt men krumeluren under namnet blev jag nöjd med.






Posted by Picasa

Inga kommentarer: