fredag 21 augusti 2009

Sommarvärme....

Vissa dagar tror man att sommaren inte är slut än, men idag kan man tro att hösten är långt gången, regn, rusk och blåst. Usch!
Men vad gör det för idag åker vi till västkusten, Lysekil!
Ska bli skönt att komma hemifrån lite och underbart att känna havsdoft! Länge sedan! Tror jag ska ta med mig en knippe tång hem ;-)

Dessa härliga bilder tog jag häromdagen, men sen hann jag inte blogga dem på kvällen.
Dagarna blir ju inte alltid som man planerar men det är ganska skönt åxå, att livet bara får flyta på.
Våra två hankatter förljer gärna med på prommenader, Sture till vänster och Simba till höger.
Om ni råkar känna någon som vill ha en vuxen lugn katt med otroligt stor charm faktor så letar Sture efter ett nytt hem. Våra två honor är inte snälla mot honom.
Han vill komma till ett hem där han kan få gå ut.
Han är 2 år, född 21maj 2007, kastrerad och väldigt sällskaplig!

Den vackra skogsvägen....



Simba lunkar på....


Felicia kämpar med sin dockvagn...



En vacker på på min lilla skrutt unge!



Hoppas att ni får en bra helg med sol och värme,
kanske lite kräftor!?!?
Kram!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: