tisdag 27 oktober 2009

Mycket gjort men lite tid?

Ja jag pysslar ju en hel del, men att hinna med å ta kort och uppdatera bloggen har jag lite mindre tid med, fast jag scrappar ju för min egen del och inte för bloggens skull ;-)
Men här kommer en favorit som jag knåpade ihop under en fm på Hildas...
Lite restpapper i en salig röra och en bild på lilleman när han badar i köksvasken...
pappan har tagit kort och han är itne bästis med kameran, varav det mörka kortet....
(sen är det ju så svårt att ta bra bilder på det skapade när ljuset är knappt 24 timmar om dygnet!)




Lite 3d lack på vattendropparna på hans mage....



Rubriken blev jag väldigt nöjd med, har aldrig satt den på kortet
innan men här passade den ju så bra där...



Lite stämplar som jag stämplat med Fluid chalk......



Hej hopp.....

Posted by Picasa

Inga kommentarer: