lördag 10 oktober 2009

Spökbild.....

Ja, här tar vi det ganska lugnt, kan inte göra så mycket annat.
Svårt att lyfta, bära och ibland räta på kroppen för att det strävar i huden på magen.
Ja jag tycker faktiskt lite synd om mig själv för så här ska man ju inte ha det.....
Tur att F har varit hemma sen i onsdags för själv hade det ju aldrig gått....
Men vem ska kompensera hans inkomstbortfall för att jag inte kan var hemma själv?
Ja frågan är ju om man orkar gå vidare med sånt här, vet faktiskt inte, har inte orkat ta ställning till det än....
F har lagat middag två dagar i rad, det har äldrig hänt innan,
kanske man ska spela ynklig lite oftare? hi hi!
Denna bilden tog jag på Oscar när han fick smörgåsrån för första gången, gott tyckte han och jag lekte på med kameran i högsta hugg.... Tycker att sådana här kort som är lit emisslyckade kan bli himmla vackra....




Nä, nu går jag upp på mitt rum en liten stund, det ger mig ro och får
mig att slappna av och må bra. Sover gott när jag varit kreativ.....
Kram på er alla där ute.....


Inga kommentarer: