fredag 23 april 2010

försvunna bilder....

ja ibland fattar jag itne vart sakerna tar vägen i burken....
helt plötsligt finns där bara hälften av alla bilder jag tagot på alla lo´s.
det är bilder från ett helt år som är puts väck!!??!!?

Men nåt som är possitivt är att det är Fredag idag, skönt!
Fast lillemannen är sjuk, feber å snorig. Stackaren.
Just nu sover han sin fm vila, hoppas att han inte har för hög feber när han vaknar
för det var för tätt inpå att ge ny medicin när han skulle somna.

Kolla här vad jag fick utav grannfrun, hemmagjord jordgubbssaft och jordgubbsmarmelad, mumma!
skit dålig skärpa men så blir det när man har fotar i motljus och inte fattar hur jag ska ställa in kameran... Kurs? ja, tack!






Nu i dagarna har vi en MEGA - Flismaskin här som äter upp alla träd och allt ris från avverkningen.
Ljusigt blir det i hagarna nu kan jag lova!



Den tokigaste av dem alla har hittat kattmyntan i Juttas land.
Han blir helt tokig!!!



Finaste pojen i världen!
I en jätte fin mössa som Rebecka sytt, henns märke heter Sven&Lilly och hon syr barnmössor,
förkläden och annat i pigga våriga färger.
Felicia har en fast i rosa, så klart!
Hon tar 120.- för en mössa och det tycker jag är ett bra pris, man får ju en mössa
som är sydd efter önskelmål av färg och lapp och den är ju helt handgjord!

Hon har ingen blogg eller hemsida men om du är nyfiken så skriv en
kommentar till mej så ska jag förmedla kontakten till henne!



Nu är det städning på schemat!!
Blä!
men skönt när det är gjort!


Ha en bra helg och hoppas att våren kommer nu på allvar!
(snöade för någon kvart sen!)

Kram
Posted by Picasa

Inga kommentarer: