tisdag 11 maj 2010

Ytterligare ett kort...

Hmmmm, jag vet.....
...att ni inte tror att jag gör nåt annat än klipper å klistrar men det gör jag....
...faktiskt!

Idag har jag gjort massor, stökat ner ett helt hem ihop med barnen, det går ju iofs rätt fort men ändå, sen har jag flyttat fåren på nytt bete (med barnvagnen på släp!), jag har vikt lite lite tvätt, beundrat all jord över HELA tomten, matat barn, bytt blöjor i massor, haft gäster, Eva å Cazper. sen har vi hämtat Flisan på tok för sent, ridit lilla ponnyn med de nya ridbyxorna flisan fick av Nathalie, (tack!!)
jag har även tränat min häst lite (kors i taket, ja vet!) det tog en stund innan hon fattde vad vi höll på med sen trillade poletten ner!
Sen har jag ju säkert gjort massa annat åxå...

Vi håller ju på att vänja lilleman vid att bara sova en gång om dagen och vid den tiden som dagis sover så att han har det lite i kroppen när han börjar om 2 veckor. Han är ju väldigt van vid att sova regelbundna tider så jag vill liksom hjälpa det hela på traven lite, för han är inte på roligt humör om han inte får sova när det är dax, det vill jag ju bespara fröknarna på dagis...
Så nu lägger jag honom vid 12, kruxet är att jag ska hämta felicia vid kvart över 1 och Oscar sover nästan 3 timmar!!!
Vitsen med att han sover en gång istället för två ska ju åxå innebära att han får sova så länge han behöver, inte att jag ska behöva väcka honom när 1 timme gått, då tappar ju vilandet sin funktion lite å han blir snabbt trött igen och orkar inte hela dagen till kvällen....
Svårt det där...

Ja å så han jag ju pysslat lite åxå, fast igentligen gjorde jag det igår kväll.... ALTTSÅ INTE IDAG!
Skissen har jag hittat på The Greeting Farms hemsida, men jag lyckas inte lägga upp den i galleriet=(
Har en till efter samma skiss men den kommer sen...

I för mig det lite ovanliga formate 15*20



närkik på Izzy som hon heter...
målat med distress refillerna...



Ett kort som gått iväg till en kär vän som behöver piggas upp lite!!
Kram på dig, tänker ofta på dig!



Go natt!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: