torsdag 3 juni 2010

grattis på födelsdagen?

ja här hemma är det full rulle,
som vanligt med andra ord!
Skulle jobba idag och gjorde så i en timme, sen kom de upp från dagis (telefonen var upptagen!)
Lille O kräktes!!
Stackaren!
Nu sover han och har gjort så sen halv 11, nu är klockan snart ett!
I loandet växer det så det knakar!
Messt perenne blommor som är nyinköpte för i år, har fastnat lite i perenn träsket....
Men ska försöka å så lite nytto växter i em om lilleman är pigg nog till att vara ute lite...




Häromdagen kom grannen över med en blomma och grattulerade på födelsedagen, lite i förskott.
Lite? jag fyller om en månad!!
Oj då, så tokigt det kan bli!
Men hon är så go å söt min granne så det hade likväl kunnat vara vilken dag som helst,
för sån är hon min grannfru!
Hon läser nog inte här så ofta men jag vill bara säga till dig att du är bäst!
Glad för din vänskap!
Det är en anuell som heter Felicia!!
Ljust blå blommor med gul mitt, ska fota dem när de står i mer blomm!
Var på en distress målningskurs i tisdags kväll, så roligt!!
Massa tips och ideer! så nu är man så sugen på att köpa all världens stämplar å måla nätterna långa!
Dagen efter fick jag nackspärr, beror det på det tro?

Inga kommentarer: