söndag 27 juni 2010

Dagens syssla....

Ja idag har jag bejakat mannens intresse, jag har följt med till cross banan och stått å tittat på svettiga karlar i alla åldrar som kört runt runt en dammig bana mitt i skogen.
Ja fast det var inte dödens tråkigt men jag kommer nog inte att göra det varje söndag direkt.
Men jag undrar när han följer med mig till hästen å kollar när jag rider!?!?
Ha ha, it will never happend!!
men nu har jag sett dårksapet i verkligheten och det var inte så farligt, fast trillar man slår man nog halvt ihjäl sig, men det är liksom lite självförvållat för det är ju ingen som tvinag upp honom på hojjen.....
Han gillar inte att jag lägger ut bilder på honom här på bloggen men här kan man ju omöjligt se att det är honom om man inte vet att han gömmer sig under alla skydd å kläder...



den enda bra bilden jag fick på honom och det hoppet vart tydligen inte så bra, vad vet jag, i luften for han som en raket i allafall!!!

som sagt, ridhuset nästa!!!

=)

2 kommentarer:

Cathrin sa...

HALLOJ!
Kan man inte halvt slå ihjäl sig på en häst oxå??

Tacka vet jag höns........fast nu går jag väl ner och halkar på en hönsbajs och slår huvudet i betonggolvet, ha,ha.

Ha det gott i solen, kram Cathrin

Anonym sa...

F har väl en tendens att få axeln ur led... Han får vara försiktig :)
Kram Landksronasyster