torsdag 2 december 2010

Julkort, nu börjar ni tröttna va?

Jadet gör nog jag snart i allafall, hade nog inte tänkt å visa alla för då får vi hålla på en bra bit efter jul =)
Är sugen på lite annat pyssel men nu får jag liksom inte tiden att räcka till, för att pyssla på dagen när bus*2 är vakna går ju inte....
Men kanske det kan bli nåt utav det ikväll....
Hade varit kul att få med några fler skyltar på julmarkanden i helgen,
men som sagt tiden, vart tar den vägen?






Om exakt en vecka idag så ska jag börja på mitt nya jobb!!
Ska bli så spännade och jag tror att jag kommer att trivas kanon!!!
Det är ju ändå ett av världens största företag som säljer inredning!!
Då kommer jag nog att bli taggad till 1000 att få klart och ordning här hemma.


Vilken dag som helst så kommer en bebis till världen och jag måste sätta mig å knåpa ihop ett kort, eller två kanske för man vet ju inte om det blir en flicka eller pojke?!??

Kram på er alla där ute i kala sverige!!

1 kommentar:

Julswappen sa...

MEN GRATTIS EMMA! Vad KUL! Vilken avdelning? och bättre tider antar jag?!?!

Jag beundrar dina julkort verkligen!

Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/2010/12/en-rosa-muffin.html