måndag 6 december 2010

Nu börjar jag att tröttna =)


Ja, nu börjar jag tröttna på julkort och har börjat kika på påskstämplar,
borde de inte komma nya snart? =D

Men jag ser fram emot julen med familjen här hemma på gården.
Det har blivit så att vi är här eftersom vi är de enda vuxna barnen som har barn, hängde ni med?
Så för att slippa å köra å flänga hit å dit så är vi här, vi har ju åxå bäst möjligheter att husera lite folk.

På markanden igår så fick jag lite beställningar och de ska jag nog sätta tänderna i kväll och avsluta lite påbörjat, bland annat måla saltdeg!!

Senm ska jag försöka å övertala mannen å åka å hämta ett skåp (som om vi inte hade nog av grejjer!)
som jag kan ha i mitt pysselrum, det är samma serie som jag har fast en annan färg så jag får väl måla eller nåt. Fast det har jag itne tid med igentligen då jag har andra måla projekt som borde avslutas först...., men att grunda är så tråkigt, fast det lönar sig men det känns inte så!!







Detta pappret gillar jag, det köpte jag i stan men jag har ingen aning om vad det heter för namn remsan har jag slängt för länge sen.....

Sen har jag siktat in mig på den nya serien,
"Ska vi ta en fika?"
30 hela papper, det är inte dåligt det!!!

Psst, fick en Epic av gubben min i tidig julklapp=)

Inga kommentarer: