tisdag 15 januari 2013

Inspirerad av en artikel i Allt om Scrap

Blev så inspirerad när jag läste en artikel i senaste Allt om Scrap,
eller ja inte bara själva artikeln utan Lo`n.
Kreatören heter Magda Bolinska.
Gillade hur hon byggde lager på lager, med Gesso, gasväv, spillbitar mera Gerro och färg....
Kladdigt å underbart....
Satte igång med det samma och scrappade ett vykort från Visby Hotell, där jag å min sambo var på Love-Weekend =)när vi träffades, mysigt och väldigt trevligt hotell....
Vad jag önskar mig en ny kamera!!
Bilderna är tagna med mobilen och det blir ju inte riktigt så skarpt å bra som jag vill....
Här får ni en totalbild....


Detalj bilder....
Mycket gesso, stämplar; spets, washi tejp, och boksidor...








Vill ha en ny kamera, nu!
Men la nyss alldeles för mycket pengar i tandläkarens börs....=(


Inga kommentarer: