fredag 18 januari 2013

Min nya favorit på plats!

Äntligen är den hemma, efter både blod och svett! Dock inga tårar tack å lov, skratt tårar i så fall! Tack kära kolleger för hjälpen i snöyran där på parkeringen!

Jag har ju varit gräsänka i en vecka och hade stora planer på vad jag skulle hinna med, har nog inte ens gjort hälften?!
Men jag orkar inte ens ge mig själv dåligt samvete, är värd lite egentid, både med pyssel och rent allmänt. Tid för eftertanke, tystnad och bara för mig själv.
Men nu saknar jag dem så jag åker med Fredrik tur och retur till Skåne i morgon för att få träffa dem fortare än om Fredrik skulle sovit över och kommit hem först på söndag....

Så här är den min nya fina gråa fåtölj Strandmon!
Efter en orginal fåtölj från 1952 som Kamprad fortfarande har i sina ägor!
Denna ska följa mig genom hela livet har jag bestämt!
En "RIKTIG" fåtölj!

Inga kommentarer: