tisdag 10 februari 2009

Mitt nya Album!!

Har sökt efter ett album till mina Lo´s.
Ville ha ett som rymmer ganska många. Enkelt, ganska prisvärt och gärna med D-ringar.
Fastade för detta från American Crafts och frågade snälla Angelika på Hildas Rum om inte hon kunde ta hem ett album så kunde jag köpa det och utvärdera det....
Å jag är jätte nöjd och albumet är nästan fullt!
Jag har 37 lo`s i det och runt 40 är nog lagom för att det inte ska "vika ut sig".
Till mig själv ska jag ha bruna ryggar, Till Felicia röda, Till mini i magen blå. Hoppas bara att de inte kommer att byta färgerna alltför snart, men det är ju ingen grande katastrof!
Framsidan är av tjock papp, bara att dekorera om man känner att man vill det....




Uppslagen...



Bra album till ett vettigt pris!

www.hildasrum.se


Posted by Picasa

1 kommentar:

Jenny sa...

Visst är det jättesvårt att hitta vettiga album. Jag är kanske lite dumsnål, men jag vill lägga pengarna på scrapsaker istället för på snordyra flashiga album. Och du ... vilka jättesnygga layouter. Jag gillade den sista med Emma jättemycket!