lördag 7 februari 2009

Utmanad!!!

Jag har blivit utmanad utav min bästa vän Josefin och här är reglerna:
-Berätta om utmaningen i bloggen och länka till den som utmanade dig.
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.
Bilden är på min "lilla" häst Cessan, kortet är taget i sommarhagen för tre år sedan och hon reser sig upp efter att ha legat å slappat i solgasset! Det var varmt den sommaren! Bilden fånger verkligen rörelsen i manen som fladdrar rakt upp!
Men jag säger precis som Josfin, att få ihop 6 stycken som känns lite hopplöst.... så jag väljer tre olika personer som representerar olika typer av bloggar!
Susanne med sit intresse för inredning och familj,
Anna som berätttar om sitt liv i detaljerad form!
Och Angelica som har massor av fina kort i sin burk!!!
Ha en bra helg, här ska vi nog fixa å trixa lite, ställa bebis säng på plats osv....

Inga kommentarer: