fredag 12 mars 2010

Demade på Lions tjejkväll....

Ja, igår kväll satt jag å demade kortmakeri på Lions tjejkväll på Folkets Park i Huskvarna.
Mycket tjejjer, i 60 års åldern =)
Det var jätte trevligt å vi fick se en glimt av vårens klädmode på modevisningnen med kläder från stans butiker,
å då är det ju inte Kapp Ahl å Hm, direkt ;)
Jag gjorde lite enkla kort för att visa "damerna" att det igentligen inte är så svårt utan väldigt roligt och avkopplande.
Fick under kväller flera beställnigar och de stod i kö för att köpa mina kort, så kul!
Så jag tjänade en slant för att köpa med mig lite nya papper hem från MME nya serier,
underbart våriga papper med hög kvalitet!

Säg till om du vill köpa en bunt med kort 10*15cm, kanske med påsk tema eller grattiskort,
eller varför inte blandat?
10 st 250.- plus frakt om du inte bor härikring...






Eftersom det är "ensam kväll" ikväll så ska jag ta mig ett gott varmt bad, med en liten grogg vid sidan...
Ha en skön Fredag kväll!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: