söndag 7 mars 2010

Den bara blev till....

ja det var verkligen så med denna LOn, jag å Felicia satt å klippte å klistrade i "vårt rum".
Hon satt i mitt knä och tyckte å tänkte mycket den lilla damen om vart allt skulle sitta...

Gillar dessa pappren och har haft dem länge men inte kommit mig för och använda dem....
Jag bara stoppade in pappret på tvären i skärmaskinen å skar, ville inte ha det raka utan lite skevt å vint...
Skruttade kanterna med chalken och stämplade med Reprints "scrap-stämplar" som hete Basic tror jag, gillar dem jätte mycket och de är så användbara.... Kortet längst ner så ser du den slitna "hörn stämpeln", det ser ju itne ut som en stämpel itan blir bara lite skruttigt liksom.... och spillmärket är så kul. Läste om en tjej som doppade finkaffe koppen i ett kattefat med lite distresser å det funkar ju åxå utmärkt!

Tänkte att jag skulle försöka att göra några Los om vad som betyder mycket för mig, denna handlar om kärlek.
Hur viktigt det är med är med kärklek!



Längesen jag gick loss med ett blomhav, och det var kul att slösa.
Köpte mig en punch i Göteborg och det är den klassiska retro punchen, love it!
Den gör ju att man kan verkligen ösa på och färmatcha med papprenas baksida...
"strösslade" på rikligt med pärlor också....



Även här är en ny favorit stäpel, denna från Inkodo.
-always and forever-



Här ser du stäplarna lite tydligare....



Nu står en choklad kaka i ugnen och vi ska åka å fika hos en vän jag inte sett på länge!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin! Denna gillade jag mycket! Och inte visste jag att du köpt den punchen heller... :-)

/Angelica