tisdag 23 november 2010

Bra att ha kort-högen växer!!

Ja ibland är det fria skapandet det enkalste.
Har två canvas tavlor som jag aldrig blir klar med, de ska vara i svartvitt till två killar, inga blommor....
Svårt, jag får inte till dem.....
Så Kristina, jag jobbar på dem, men det här var klurigt, jag blir liksom inte nöjd!!! =)

Detta kort är det lite färg i i allafall, brunt å grönt med en släng av turkost å jeans blått.



Pappren har jag ingen aning om vilka det är som gjort, de ligger i spill lådan och presenterade sig inte=)
Stämpel, Skogstokiga?.




Close up....




Lite dålig skärpa =)




Glitter på kjedja och skateboard hjulen....

Hejs svejs!

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Jättesöt busunge , men jag tror det är en hÄngel.

Hoppas det gick bra med jobbsökandet.

Kram Cathrin

Emma sa...

jamen det är ju klart att det är, det är ju inte lätt att hålla reda på alla gubbar!!! =)

Kristina sa...

Men Emma jag litar på dig gör det du är bäst på...♥