onsdag 24 november 2010

Det lackar mot jul....

Ja nu går det liksom inte att ta miste,
Vintern är här och som jag trott hela tiden, den är här för att stanna.
Fast visst är det mysigt, Men det ställer ju till en del problem i både samhälle och hemma.
Julkortsmakeriet har ju varit igång ett bra tag och många kort har det blivit,
en del har hittat nya ägare då jag har stått på en lokal julmarknad.
Detta kortet har min stammis köpt och det är nog ett utav mina favorit kort.
det känns så juligt även om inte en enda julpapper har använts och inget en gnutta rött!
Pappren är från Hildas Rum, stämpeln är Magnolias, även den köpt på Hildas.
Ja allt är nog köpt där förutom den blå blomman tror jag, som är ett ljusmanchett fynd.



Idag ska jag på anställningsintervju, spännande!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: