måndag 22 november 2010

En gång för länge länge sen....

...så gjorde jag detta kortet å skickade till en vän....
Vet inte om det kommit med här?

En vän som just nu behöver lite puff i sidan och en klapp på axeln!
Kämpa på M, du är bara bäst! snart är det över!!




Papper tror jag att jag för en gångs skull har köpt på annat ställe än Hildas,
nämligen Scraproom i Helsingborg, ett ställe med massa kul saker att sukta efter!
Är dock inte helt säker ;)
Körsbäret kommer från en kläd tag, pompom band brån Bazzil, köpt på Panduro.
Genomskinlig tag som jag gjort själv med MS stans...
Blomman är en gammal ljusmanschett och retro punch blomma med glitter stickles.




Gillar detta kortet, lekfullt färglatt och härligt!




Härlig blomma!!!

Posted by Picasa

2 kommentarer:

M sa...

Det gjorde mig SÅ glad!!!!!!!!
KRAM M

Emma sa...

Det är ju det som är meningen!!
Kram