söndag 8 maj 2011

En vinnare ;)

Ja med den här Lo´n vann jag en färgutmaning på Vätterscrappen...
Kul å helt klart blev jag förvånad för jag vann i både kort klassen och Lo!! kortet visar jag en annan dag.....
Jag vann bland annat TRE olika typsnitt med stämplar, å varje gång jag ser dem tänker jag att dem måste jag använda mer för det är hur kul som helst! har använt ett utav dem flera gånger men nog inte på nåt som kommit med här!

Lo´n handlar om syskon kärleken som nog växer å växer för varje dag mellan våra barn.
Men ibland byts det ut å de håller på atrt halvt slå ihjäl varandra!!
Det roliga med just denna lon är att i färgutmaningen så var det grönt, orange och blått,
och det är de tre färgerna som sticker ut messt även på kortet!!




Kortet är taget förra sommaren utanför huset i "grushögen" som aldrig komemr att bli någon veranda känns det som!




Små mini alfas som jag glossat, skumtext från American kraft tror jag?
Fjärlistansen är köpt på Hobby Glädje i stan men det finns ju inte kvar, men kanske att panduro har den?




Stämpel som är lånad från någon snäll själ på träffen, Från Tim Holtz I guess!??!




Nu har vi kört lite traktor på åkrarna och kelat med djuren, men nu är det dax för jobb igen!!
Hoppas att du får en fin söndag!!

KrAm kRaM
Posted by Picasa

Inga kommentarer: