onsdag 4 maj 2011

Lite blandat kompott!! =)

Äntligen har jag lyckats få över lite bilder till datorn!! Men de lägger sig inte som
jag vill ha dem så nu har jag ett kaos med bilder överallt känns det som!!
Blir til att sortera bilder snart annars blir det väl aldrig gjort! =)

Vi var ju på Bröllops Fest för två veckor sedan, så kul!
Alldeles lagom var det, precis en sån tillställning jag skulle vilja ha, om inte ännu mindre kanske.

Fina var de och de ser alltid så köra ut de där två små söta=)
Här är kortet de fick utav oss, eller igentligen ett kuvert med presentkort i som de önskade sig till en fin servis!
Lila och vitt var temat så då passade ju "fika-pappren" väldigt bra!





Å här klämmde jag in en bild på bebis hästen Sigge som nu inte kan kalla sig bebis längre, snart är han ju ett år!!
Han växer å frodas å busar med sin bästa kompis Buzz hela dagarna.
De sitter ihop mer eller mindre!!




När jag fyllde år förra året så fick jag ett presentkort utav mina fina vänner, Maria, Josefin och Mia.
Det resulterade i ett Magnolia träd!
Hoppas att det kommer att trivas här hos oss!!
Under trädet placerades en sten som jag fick där det står Friends på och så fick ju trädet en engen groda=)
Har grodor lite här å var i trädgården!




Lille O på äventyr på Stora Lek i Gränna!!




En "gammal" Lo som inte blivit visad ännu, tyvärr inte beskuren för det vill sig inte idag tydligen=(
Bilden är från förra sommaren när O lekte i Sandlådebåten här hemma.




Lite detaljer...




Gillar ju att blanda märken och stilar och matrial ganska mycket på mina Lo`s.




Nu ska jag "baka" klart två tavlor.....=)


Posted by Picasa

Inga kommentarer: