fredag 6 maj 2011

Favorit ponnyn Hiawatha!


Den här lo handlar om Felicia och hennes "låneponny" Hiawatha som vi hade förra våren.
En go lite krabat men lite lurig, hi hi!
5minuter efter att kortet hade tagits så smet han hemmåt i full galopp å Fleica trillade av!!!
Hu vad hemskt det var, men det lär väl hända fler gånger om hon ska behålla hästintresset=) så det är väl bara att vänja sig!



En liten close up.....
(lurvig liten häst!)




Hittade för en tid sen plast hästar i en kjedja på en loppis å se vilken fin fin deko det blev =)




En utklippt fjäril, har använt en chost shape från maya Heidi swapp tror jag ?!?!




Nu ska vi åka till dagis å jobb, en heldag på det blågula företaget....
Igår gick personal chefen förbi, la handen på axel å sa:
-du går från klarhet till klarhet på varje intervju!!
Å man kan ju inte annat än att bli lite glad =D när man får ett sånt omdöme!
(kan tilläggas att man har en intervju om man söker en ny tjänst så jag har
ju gjort några intervjuer i samma företag sen jag började i december!)


Tjolahopp!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hoppas du får jobbet! Du är en arbetsgivares dröm min vän. kram Maria

Emma sa...

Jobben är mina, har nu fått en tjänst till på en annan avdelning som kommer att ge mig mycket kul ny kunskap!! ska bli så kul!!