måndag 22 februari 2010

Här Angelica har du den senaste... =)

Tror att det här blir bättre, det minskar lite på blogg-ångesten,
att man inte uppdaterar så ofta...

Den här Lo`n gjorde jag härom kvällen, den bara föll sig på plats.
Allt bara klaffade å föll dit.
Kortet är taget av "förskolefröken" Lala, det är sån härlig lyster i kortet på nåt vis.
Samma kort som hänger på hennes plats på dagis.

Pappret tror jag är från Melissa Franses (? kan det heta så?)
Har haft det jätte länge och tanken var att använda det till en "pojk-lo" men det här blev ju som pricken över i:et. har klippt ut pappret på frihand och målat med acrylfärg runt och som fotomatta.... kladdigt är roligt!
Runt kanterna har jag rivit och skrapat och även rivit ur flikar som har fått ett papper från Cosmo cricket som bakgrund.
Jag har åxå använt de otroligt användbara stämplarna från Reprint, vet inte namnet på dem nu bara för att jag sitter här men vi kallar dem Scrap-stämplarna och det är just vad det är... det ser liksom lite skruttigt å slitet ut och passar perket till layouter...
varför tog jag ingen närbild på det?




Chipboarp från MR, målad, chalkad och krakelerad...



Här är åxå en kul stämpel, Forever and ever, med lite skvätt fläckar....




Eftersom jag hade tok-slut på bokstäver så blev det en stämplad titel, enkelt och kortfattat...
Stämplarna är från You Do, ettt scandinaviskt set med åäö, skitbra!
En fjäril från Heidi Swapp tror jag bestämt....
På tagen under fotor står det lite om dagis och avdelningen regnbågen...


Nu är det bedtime.... kramelikram!

Posted by Picasa

Inga kommentarer: