tisdag 6 maj 2008

Tiden spriger iväg....

, ja ibland går det lite väl fort, man hinner knappt memd alls.
Gillar i och för sig tempo men det kan ju bli lite för mycket utav det goda med...

Det har hänt en del sen jag skrev sist,
Till att börja med så har jag sagt upp mig!!!
Känns bra och nu ska jag testa något annat som jag itne gjort innan, känns spännande och jag tror att det kommer att bli jätte bra.
Tänker hålla er på halster och cänta med att berätta vad jag ska göra....

Idag blir det ett bildlöst inlägg för vi har tömt hela datorn och ska koppla in den nya, om bara tiden finns någon stans....
Så snart har jag en kvick dator som bara gör som jag vill, hö hö!

Här är mycket arbete med att få alla hagar i ordning och vi har släppt två flockar hästar på bete, snart kommer det lite fler hästar, så skönt att se dem gå och beta och njuta av det saftiga gräset!
Även pågår arbte med att ställa i ordning grisarnas hage som ska bli stor, men naturligtvis tog matrialet slut, 25 meter från "mål" så det blir till att åka till "stada" och handla lite till.

Så värst mycket bloggande blir det ju inte, men jag ska snart visa lite bilder på köket, nu är det tapet, pärlspont och lite små fix kvar.... det var det här med tiden igen....

Hoppas att ni har det gott och att ni hittar ut i gröngräset, sätter er ner och lyssnar på alla fåglarna!!! Underbart! Här har vi haft 20 grader idag!!! jisses!

Kram på er och tack för att ni tittar in till lilla mej!

2 kommentarer:

Snusilus o Sannibus sa...

Låter som om ni har fullt upp! Samma här.. visst är det skönt att det är varmt :) Mysigt med vår! Hoppas att ni får ordning på alltihopa och jag ser fram emot att se bilderna! Ha en skön kväll!
Kram, Susanne

kullervilla sa...

Så spännande med nytt jobb, ibland gör det en gott med lite förändring :=)
Det där med tiden är svårt, men nu kommer det ju att gå snabbt på datorn.
Ha nu en riktigt go pingsthelg.
Kramiz //kullervilla