söndag 2 mars 2008

måla måla måla, det tycker jag är kul....

...ja här målas det för fullt!
Håller på att måla det rum som ska bli vår "gå-in-garderob" som gubben kallade det.
Det är ett litet smalt rum som ligger bakom det rum som ska bli vårat nya sovrum, dottern ska ju få vårat, lilla hönan ska få ett rum som är över 20kvm!!! Men så har hennes mamma stora planer på hur det ska se ut åxå, lilla änglen min ska få ett rum som hon kan göra mycket roliga saker i och kompisar kan få sova över, ja kanske när de är lite större men det är ju lika bra å planera eller hur!?!?

Rummet som jag nu målar blir vitt, så härligt det är med vit färg, det lyser upp och kommer att bli kanon. Där skall åxå mitt pysselbord få bo, med symaskin å hela kittet, gud vad skönt å få allt pyssel på ett å samma ställe. Sen ska vi lägga in nytt golv. Å till sist ska vi göra sovrummet, fast det få bli en snabbis det för nu är vi trötta på hammare å spik....

Nu ska jag kurera min dunder förkylning med att sova tidigt!!!

Kram kram

2 kommentarer:

Lee sa...

ska bli kul att få se bilder! huset vi kollar på nu har runt 5!! garderober med snedtak som kan bli walk in closets så inspiration behövs ifall vi köper huset!
Kram//Lee

Änglahem sa...

Ojojoj vad det låter spännande med dessa planer!! Ser framemot att få se bilder så småningom!!

Kramar
Ulrika