tisdag 4 mars 2008

Tada! Gå-in-garderoben.....

Ja så här ser det ut just nu, varken stylat eller damsugit ;-)
Ska måla bordet igen, (nu på studs!) och hyllorna som jag ska ha ovanför bordet.
Till höger i bild kommer våra två garderober att stå och till vänster innan fönstret (syns inte på bild) ska en byrå stå. Kommer att bli lite trångt men det får allt gå för garderober är så tråkiga att ha framme i nya sovrummet. Jag står i dörren och fotar så rummet är inte stort direkt, 160 brett!!! men det blir mysigt att få ett eget kryp in så slipper mina pyssel grejjer var överallt i hela huset!





Kika gärna in på min andra blogg där jag säljer lite av mitt pyssel.
Kanske några tovade ägg i påskriset?
Made Hemma By Emma

Ha en bra tisdag!!!

Kram till er alla som kikar in!

4 kommentarer:

Änglahem sa...

Låter fint när det blir klart!! Eget krypin jaaa....Fy skäms på mig, maken ordnade ett lite krypin i tvättstugan i julas (tror jag det var) men jag har inte fått iordning där än!!!! Fy vad jag skäms nu! Måste jag åtgärda snarast!!
Du hinner nog bli klar före mig misstänker jag..!!!

Kram
Ulrika

Lee sa...

Tusan med. skrev nyss ett långt inlägg som försvann. Men summan av kardemumman. Fuskigt att du har raka väggar=) Du har det mycket lättare att slänga in garderober. Alla skrymslen i huset vi kollar på har snedväggar.
Kram//Lee

Anonym sa...

å bejbi....
Tappar bort dej å så är du där igen!
Maila mig istället hoppetossa@telia.com
Vill hjälpa dej med det däringa scrappet!
Kraaaam

Anonym sa...

heey gumman JO det är mycket mycket bättre! ingen kassajour, en AC som vart där i 3 år, trevliga folk och lugnare tempo! kom förbi ngndag! kommer du t gbg snart??? kram