måndag 28 maj 2007

Änglar visst finns dom...

Jo, det tror jag allt!
Kanske har de inte vingar å hänger i mina hoya buskar men att de finns det tror jag.
Idag träffade jag en vän å fick en hel kartong kläder, snacka om att jag ska manekänga här hemma! Catwalken upp å ner om å om igen. Eller så nöjer jag mig med att kolla i spegeln, får fundera lite på det där. Sen gick jag lite i affärer å fyndade väl inte direkt men lite grejs blev det allt som slank ner i vagnen, lite tur med andra ord... senare så lyckades jag att köpe två fina möbler på blocket, tur igen. Med andra ord har jag nog en liten Lycko-Ängel vid min sida idag.
Eller en snäll klädskänkande vän helt enkelt.
Å lite tur med resten av dagen.
Ja det där kan man ju fundera sig gråhårig över så det skippar vi, vill helst behålla färgen i hövvet just nu.

Mer om mina fynd en annan dag.
idag var det messt lite svammel i pannan.
Dammtussarna under sängen är äglarnas tofflor!
Så tänk på det nästa gång du dammsugar.



Inga kommentarer: