måndag 28 maj 2007

Nu ska mina naller snart flytta in!

Har alltid älskat nalle björnar, de tilltalar mig på nåt sätt med sina vackra små svarta ögon som ser på en så snällt. Håller på med ett litet skåp till dem som de ska få flytta in i, de allra minsta iallfall. De stora nallarna sitter på pallen i vardagsrummet vid tvn.
Men de små stackarna ska få ett eget krypin som de kan sitta å kura i.
Dessa små liv som syns på bilden har jag fått utav några vänner som vi inte har kvar kontakten med tyvärr, bor långt ifrån varandra å alla har liksom blivit upptagna med sitt.
Men minnena från dem lever kvar när jag tittar på mina små teddys.



Idag är det rusk väder så det blir nog att vara inne å mysa så mycket vi kan. Sambon måste jobba sent så vi får mysa själva jag å lill skrutt.
Ha en bra dag där ute i landet....

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Tycker också väldigt mycket om nallar,har gjort det hela mitt liv! Speciellt Bukowski-nallar tycker jag är charmiga. Dina var jättesöta! Kram!

Fotograferande Maria sa...

Hej! Hittade en blogg som kanske passar dig? http://lantligt.blogspot.com
Såg du mitt svar på din utmaning?Kram / Maria