fredag 25 januari 2008

Oj oj oj.....

Jaha då har man jobbat för första gången på 15månader!!
Ja jisses vad tiden går fort när man är hemma med lilla kråkan, över ett år!?!?
Ja, att jobba var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara i allafall. Var inte ett dugg stressad över att åka hemifrån och jobba men kanske var det för att jag visste att kråkungen var hemma med sambon och inte på dagis, kommer säkert att vara en helt annan känsla att ha henne där....

Idag har jag varit med om nåt helt sjukt roligt, jag har varit med på radio!!
Jag hade besök utav en reporter idag och vid tre tiden så gick repotaget på p4.
SHIT pommes vad nervöst det var å höra sin egen röst i radio!!!
Allt handlar om hur det är att adoptera hund från Spanien, nåt som vi ju gjorde i sommras med vår lilla Otto...

Här är om du är sugen på att lyssna...
Radio P4 Jönköping
Klicka på sändningnen som gick vid 15.00 idag den 25...

Nu ska jag duscha sen hoppa i bingen....

Kram å tack för alla kommentarer om mitt "hantverk"....

1 kommentar:

Bonnie´s vita rum sa...

Ja jag förstår att det lite jobbigt när man ska ta steget ut från sin lille/lilla.

Jag har nu varit hemma med mina barn i 6 år o en mån.
Förstår inte hur jag ska klara att släppa det!

Kram Bonnie