måndag 21 januari 2008

Tackar och Bugar!

Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times! ”




Har fått en jättefin utmärkelsen You make my day utav Kullervilla
Jag blev så jätte glad och känner mig lite mallig så jag blir nog någon centimeter längre nu, hi hi!
Ska plocka ut några utav mina favoriter och jag har valt att välja personer som kanske inte fått sin blogg så synlig som andra så att ni andra åxå kan hitta dit....


Mimmi Magnolia



Ja, där har vi några utav dem, besök dem gärna och inspireras utav deras hem, pyssel och tankar.

Kram på er!






5 kommentarer:

En inredoholic sa...

Gud så glad jag blir! Du är väl för söt! Jag lägger in loggan med glädje på min blogg. Det är sånna som du som make my day!!

Kramisar Jannice

På min gatan i stan sa...

Nämen va kul!!! :-D Nu gjorde du verkligen min dag!

Tack tack tack!

Ha en fin kväll!!!

Kramar Martina!

Ninis74 sa...

jättemysig blogg, kikar in igen!

anna k. sa...

Men tack kära du - vad glad jag blir!!!

Anonym sa...

mycket intiresno, tack